Nepal nadert..

Beste allemaal!

Zoals jullie misschien al wisten, ruil ik op 14 februari Nederland om voor Nepal. Hoewel deze reis weer met mijn studie te maken heeft, wordt het dit keer toch een tikkeltje anders. Ik ga namelijk onderzoek doen “in het veld” in opdracht van Plan Nepal. Deze (wereldwijd bekende) NGO is vooral gericht op de rechten van een kind op alle vlakken: gezondheid, veiligheid, educatie etc.

Ik heb aangegeven dat ik graag iets doe waar zij ook daadwerkelijk iets mee kunnen. Zo is het volgende onderzoek ontstaan: kijken naar de oorzaken van de lage toegankelijkheid tot het onderwijs voor dove, blinde en zwakbegaafde kinderen (6-14 jaar). Simpel gezegd; waarom een groot deel van deze groep niet naar school gaat. Een hele uitdaging, vooral omdat ik dit in DRIE districten moet onderzoeken à Baglung, Parbat en Myagdi.

Om jullie verdere ingewikkelde termen te besparen, maak ik ’t niet te lang. Ik heb er enorm veel zin in en vind ‘t spannend tegelijk, maar één ding is zeker: het wordt weer een groot avontuur!! Als ik internet en voldoende stroom heb, lijkt ’t me leuk om jullie op de hoogte te houden van alle gebeurtenissen daar, waarbij jullie reacties meer dan welkom zijn

Laughing

Veel liefs uit Breda!


Website van Plan: http://plan-international.org/

Reacties

Reacties

Judith

Gaaf hoor... Wanneer vertrek je? Goede reis en veel plezier...

x

Jolanda

Bammetje! Geniet ervan, we spreken elkaar snel (met 12 uur tijdsverschil). Tot in juni! Kus

Annelies

Ik hoop weer met veel plezier 'met je mee op reis' te gaan / volgen. Goede voorbereiding, goede reis en tot mails!

Jamie Verbraak

Wow! Geweldig!!!!! Heel veel Succes!!! Ik ben jaloers hoor!

Frederike Saan

Hoi Anita, top dat je gaat!
Heel veel succes en vergeet vooral niet te genieten. Ben benieuwd naar je verhalen, liefs Frederike

Ken Newman

Hi Anita,
I hope you have a great trip. Stay safe and post lots of pics. Ken

Sam

OMG! 3 districten! Dat wordt buffelen! Maar vast ook heel leuk! Zeekerrr ga ik je volgen!
XXX

Matti

Anita, succes met inpakken en vertrekken. Dat zijn de minder leuke kanten van zo'n avontuur. Eenmaal daar is er zo te lezen genoeg te doen.
Succes en tot 't volgende bericht!

Mariet

Hey Anita! Super leuk om je verhalen weer te kunnen volgen! Veel succes daar!
Groetjes, Mariet

Nick

Bammetje!! Rustig aan daaro!!! Viel spass und freude im kaltes Land! In Juni/Juli gaan we weer BBQen!!!

Tschuss, XXX

ragna

chicaaa..hahah wat toevallig ik vertrek ook de 14e maar dan naar afrika...Je onderzoek klinkt echt heel interessant.veel succes meis~!xxx

Lewzz

:'-( Ik ga je missen, maar zoals we al besproken hadden...TSJAKKAAA het wordt weer een groot avontuur! Geniet er van en succes met je onderzoek.

Liefs uit Rotterdam

Jacqueline

Heeey Anita!! :)
Ik zie dat je weer eropuit gaat... naar Nepal! Wat mooi zeg! Heel veel goede dingen over gehoord! Je onderzoek klinkt ook heel interessant! Ik wens je heel veel succes en plezier! En natuurlijk lees ik graag hoe je avontuur verloopt :)!
Groetjes uit Wageningen!

Hannah

Heey Anita!

Ik ben jaloers... maar ook heel blij voor je natuurlijk :)
Heel veel plezier en ik kijk er naar uit om al je avonturen hier terug te lezen!

xx Hannah

Oliver

Ik ben super benieuwd!
Geniet en doe voorzichtig.

x-Oliver

Roland

Hola Anita,
Weer Top geregeld zeg, klasse gedaan. En je ondernemersdrift gekoppeld aan je (studie)reislustigheid lijkt niet te stoppen.

Veel succes met je onderzoek en geniet van het land en de mensen! x Roland en Eva.

Maarten

Wat komt het dichtbij! Help! Ik wil je nog wel ffies spreken hoor. Kus, Maartosh

Eline

Hey Anita, gaaf hoor, veel plezier en succes met je onderzoek! X

Barbara

Hallo Anita,

Veel succes met het onderzoek.
Ik ben erg benieuwd naar de bevindingen.

Geniet van jouw tijd in nepal!

Liefs van alle Stuurmannen

Wim Jurgens

Wat ondernemend!Geniet van de overweldigende
natuur,de bergen en de(Daila) lama s en pas op voor de verdwaalde mongolen en aanverwante volkeren.
Zij hebben lang geleden olv de Djengis Kahn Europa
veroverd en veel taal kundige invloeden gehad.
Veel plezier en tot ziens(evt. in de orkestbak),
Wim Jurgens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!