Nieuw Avontuur

Hallo Allemaal!
De één is er al van op de hoogte, de ander nog niet...Maar ik ga op 4 februari dit land weer eens voor langere duur verlaten. Dit keer staat m'n stage op de planning in BEIJING, CHINA!!! Stageperiode: 3 maart - 31 augustus. Bedrijf: Star Professional Programs; een touroperator gericht op de zakelijke markt (voor de enthousiaste lezers onder ons, check: http://www.professional.com.cn/ ).

Even in 't kort:
De koude carnavalsvakantie ruil ik om voor een warmere bestemming: Thailand. Daar reis ik richting strand en weer terug naar Bangkok. Op 23 februari vlieg naar de stad met de wolkenkrabbers -> Hong Kong! De 28e zal ik die plek omruilen voor een andere miljoenenstad, namelijk Beijing!! Pas op 4 september kom ik terug naar Nederland, dus in die tussentijd kunnen jullie hier en daar een reisbericht van mij verwachten.

Liefs Anita

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!