Nu nog in Nederland..

Hallo Allemaal!

Aanstaande zaterdag ga ik op studiereis! We vertrekken om 11.15u. vanaf Schiphol en komen de volgende dag om 06.45u. (plaatselijke tijd) aan in Singapore. Daar verblijven we tot en met dinsdag en dan vliegen we door naar Bali, waar het eigenlijk allemaal om draait!! Met de grote groep (stuk of 80 man) verblijven we eerst in Legian t/m zaterdag de 31e en vanaf dat moment vertrekken Tim, Chris, Marloes, Lalith en ik naar onze 'toegewezen bestemming', namelijk Jalan Wanara Wana in Ubud -> Check Monkey Forest Wink Daar gaan we ons Research Plan uitvoeren, is de bedoeling... Daar vandaan ga ik proberen jullie 'n beetje op de hoogte te houden van de unieke ervaringen die ik zeker weten ga opdoen!! Pas Maandag de 16e zal ik weer in Nederland te vinden zijn..

Houdoe he?!

Veel liefs Anita

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!